بسیج فرمول حل مسائل لاینحل است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 12:54

بسیج فرمول حل مسائل لاینحل است

شماره: 24040
Aa Aa

دشمنان هرچقدر میخواهند این نظام را تغییر شکل دهند به حالت اولیه باز می‌گردد| صهیونیستها منتظر آتش‌بس هستند چون در بحرانند اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند| مردم غزه در آرامش روحی هستند و از چیزی نمی‌ترسند.

التهاب و اضطراب صهیونیستها کشنده‌ است؛
بسیج فرمول حل مسائل لاینحل است

حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اجتماع اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در دانشگاه تربیت مدرس گفت:

آمریکا، غربی‌ها و دشمنان فکر می‌کردند ایران دچار بی تعادلی بدون بازگشت خواهد شد اما امسال ببینید این تعادل چگونه بازگشته و قدرت ترمیم پذیری نظام را ببینید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

آنها هرچقدر میخواهند این نظام را تغییر شکل دهند به حالت اولیه باز می‌گردد و این جزء مسلمات این نظام است. امروز ایران نقطه مرکزی تحولات سیاسی منطقه است و همه نگاه‌ها به ایران است که چگونه این بازی را اداره می‌کند، این عنصر اصلی قدرت ما است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت:

راه قوی شدن ما از طریق علم می‌گذرد. حکمت و علم، عناصر اصلی پیشرفت ما است و هر کشوری تا مهد انتشار اندیشه و علم نشود به آن احترام عظمتی که لازمه آن است نمی‌رسد. نقش اساتید ما برای قوی کردن ایران، نقش اول و پیشرانی و تعیین کنندگی است چون جوانانی که برای امروز و آینده آماده می‌شوند در دانشگاه ساخته می‌شوند. ایران شایسته بزرگ بودن است و تاریخ ایران گواه این واقعیت است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حوادث غزه و جنایات صهیونیستها گفت:

تمام اندوخته‌های آمریکا و غرب و صهیونیستها همه تحت طوفان الاقصی بر باد رفت. هرچه آمریکا برای خود سیطره سیاسی ایجاد کرده و از جنگ نرم و رسانه استفاده کرده بود که ارزشهای کاذب خود را به جهان حاکم کنند پس از طوفان الاقصی همه یکباره فرو ریخت. هویت و ماهیت اصلی  و واقعی آمریکا و غرب و صهیونیستها در حوادث بعد از طوفان الاقصی به‌صورت عریان به همه جهان نشان داده شد. صهیونیستها منتظر آتش‌بس هستند چون در بحرانند اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و التهاب و اضطراب در میان صهیونیستها کشنده‌تر از آن چیزی است که در غزه می‌بینید و مردم غزه در آرامش روحی هستند و از چیزی نمی‌ترسند.

سلامی بسیج را فرمول حل مسائل به ظاهر لاینحل جامعه دانست و گفت:

بسیج کارآمدترین، قوی‌ترین و نتیجه بخش‌ترین نهادی است که سخت‌ترین بحرانی‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل جامعه ما به واسطه آن آسان می‌شود. زندگی برای مردم ما با بسیج سهل می‌شود، بسیج چشمه الهام، سرچشمه آرامش و تجلی‌گاه فضائل درخشان ملت عزیز ایران و حتی امت اسلام است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عنصر پیشگامی، آگاهی، جهاد، شهادت‌طلبی، فداکاری، وفاداری و میدان‌داری بسیج گفت:

همین روحیه به مستکبران اجازه غلبه نداد و سیاست‌ها و راهبردهای  آن‌ها را دفن کرد. بسیج مترادف کلمه شکوه و پیروزی قطعی است. بسیجیان هنگام بلایا نخستین انسان‌هایی بوده و هستند که داوطلبانه و فداکارانه در لحظه‌های سختی  چون سیل، آتش‌سوزی، زلزله، برف‌های سنگین، کرونا، زدودن فقر، غبار محرومیت و اندوه افسردگی به داد مردم ما می رسند.

سلامی بسیج را تجسم انسانی از نزول نصرت‌های الهی بر کشور وحتی سرزمین‌های دیگر دانست و گفت:

رد پای بسیجیان در شرق مدیترانه و شامات برای دفاع از نوامیس مسلمان را می‌توان دید. پیکر بسیاری از بسیجیان و مدافعان حرم از دور دست آمد اما این حرم فقط بقاء متبرکه آن بلاد نبود بلکه آبرو، حیثیت، عرض، کرامت و شرف مسلمانان بود. آن‌ها به آنجا رفته بودند تا مسلمانان سوریه به خیابان‌های شهرهای اروپایی آواره نشوند و زیر چکمه تحقیر استکبار نروند. عمل آن‌ها نتیجه بخش بود و با قوت آن شهید آسمانی توانستند پدیده تکفیر را از صفحه سیاسی منطقه حذف کنند. بسیج دامنه و قلمرویی جهانی برای خود دارد. ممکن است در نقاطی عمل کند اما شعاع و میدان جاذبه و تاثیر آن جهانی است.

سلامی با بیان اینکه این تفکر گسترش یافته و از مرزها عبور کرده گفت:

این تفکر جوانان کشورهای اسلامی را با منطق، آرمان‌ها و رسالت‌های خود آشنا کرده است و آنان را همانند جوانان ایرانی برای دفاع از هویت، سرزمین  و آرامش خود آماده کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان